توصیه‌هایی در مورد مراقبت از فرش برای خانه‌دارها – قسمت دوم

دسته بندی ها
دسته‌ها
تمیز کردن فرش در منزل

در قسمت اول این مقاله بخشی از توصیه‌های لازم (5 گزینه) برای مراقبت از فرش در منزل را برایتان منتشر کردیم. برای آن که فرشی سالم و بادوام داشته باشید، توصیه‌های ما را خوانده و به آن‌ها عمل کنید. در صورت ایجاد مشکل جدی برای فرش بهتر است برای برطرف کردن آن، فرش را به یک شرکت قالیشویی متخصص ببرید که خدمات مرمت و رفوی فرش‌ها را هم ارائه می‌دهد. قالیشویی طُرّه در زمینه ارائه این خدمات توانایی و تخصص بالایی دارد. حال در این مقاله می‌توانید ادامه توصیه‌های ما را بخوانید.

لکه برداری فرش ماشینی
لکه برداری فرش

توصیه‌هایی در مورد مراقبت از فرش برای خانه‌دارها

مشکلات کوچک فرش را جدی بگیرید
  1. اگر فرش به یک تعمیر کوچک نیاز دارد، نگذارید به یک مشکل بزرگ تبدیل شود.
  • مرمت کاران خبره ما در شرکت قالیشویی طُرّه تقریباً می‌توانند همه نوع تعمیر و رفو را برای انواع مدل‌های فرش ازجمله فرش‌های عتیقه معاصر، فرش دستباف سفارشی، فرش‌های ماشینی و غیره را برایتان انجام دهند.
  • علاوه بر این، ما می‌توانیم سوراخ‌های ایجاد شده در فرش را دوباره برایتان ببافیم، قسمت‌های پوسیده را دوباره پرزدار کنیم، آسیب‌دیدگی‌های ناشی از بید زدگی را برطرف کنیم، لبه‌های دو طرف فرش را دوباره بپوشانیم، قسمت‌های ضعیف و فرسوده را بازسازی کنیم و تعمیرات موردنیاز دیگر.
مرمت فرش
تعمیر و مرمت فرش
  1. فرش‌ها و قالی‌های خود را در یک برنامه زمانی مرتب با جاروبرقی تمیز کنید.
  2. حداقل یک بار در هر سال فرش‌ها را به‌صورت 180 درجه بچرخانید.
  3. فرش‌های Braodloom نصب‌شده باید فقط با استفاده از روش بخار شویی برای استخراج خاک شسته شوند.
  • روش‌های اصلی برای شستشوی فرش‌ها، استفاده از شامپو، آب کربنات، بونت، پودر خشک و بخار شویی هستند.
  • ما از روش بخار شویی استفاده می‌کنیم و تنها افرادی نیستیم که آن را توصیه می‌کنیم. اکثر شرکت‌های بزرگ تولیدکننده فرش Braodloom در دنیا، استفاده از سیستم شستشوی با آب گرم را توصیه می‌کنند که پژوهش‌های انجام شده ثابت کرده‌اند این روش برای شستشو بالاترین توانایی را دارد.
مراقبت از فرش
مراقبت از فرش

فرشتان باید در یک دوره زمانی مرتب شسته شود

  1. بنا به نظر کارشناسان، فرش‌های دیواربه‌دیوار باید هر 18 ماه یک بار شسته شوند.
  • پیشنهاد می‌کنیم برای فرش‌ها و قالی‌های خود از یک جاروبرقی خوب دارای برس موتوردار و میله ضربه زن (beater bar) استفاده کنید.
  • مراقب باشید که ریشه فرش دستباف در برس جاروبرقی گیر نکند.
  • برای آن که بتوانید تمامی گوشه و کنارهای زیر فرش و مبلمان خود و جاهای مشابه را به‌طور کامل تمیز کنید، از اتصال شیلنگی روی جاروبرقی استفاده کنید.
  1. برای حفظ سلامت خود، تمامی قسمت‌های نرم، فرش‌ها و قالی، اثاثیه و غیره را به‌طور کامل تمیز کنید. با تمیز کردن آن‌ها، گردوغبار و کثیفی جذب خواهند شد و هنگام تنفس در هوا وارد بدنتان نخواهند شد. اگر این سطوح را به‌صورت دوره‌ای تمیز نکنید، گردوغبار و کثیفی موجود در آن‌ها ممکن است مشکلات جدی و شدیدی را برای سلامتتان ایجاد کنند.
  • برخی از شرکت‌های قالیشویی زمانی که کارکنان خود را به خانه یا منزل افراد می‌فرستند، ابتدا محله‌ای لک شده را پیدا می‌کنند، در صورت امکان اثاثیه را جابجا می‌کنند، فرش‌ها را به‌طور کامل تمیز می‌کنند، اثاثیه را به جای خود برمی‌گردانند و پدهای فویلی را زیر پایه‌های اثاثیه قرار می‌دهند تا از آن‌ها محافظت شود.
  • برخی از شرکت‌ها خدماتی به نام شستشوی فوق‌العاده دارند که در آن از یک ماده آنتی باکتریال بر روی اثاثیه و فرش‌ها استفاده می‌کنند تا از آن‌ها محافظت کند.
تصویری از مرمت فرش
مرمت فرش

شرکت قالیشویی طُرّه

قالیشویی طُرّه در این پست خود چند راه ساده برای مراقبت از فرش  را برایتان توضیح داده است. انجام این کار در منزل کار چندان سختی نیست، اما در برخی موارد ممکن است به شستشوی حرفه‌ای فرش نیاز شود که دیگر از توان و امکانات شما خارج است. در چنین مواردی فقط یک شرکت قالیشویی فرش حرفه‌ای می‌تواند این کار را به‌خوبی انجام دهد. قالیشویی طُرّه آماده است تا انواع خدمات مربوط به فرش را برای مشتریان خود فراهم کند. برای آگاهی از خدماتی که ارائه می‌دهیم، به بخش خدمات مراجعه کنید. برای رزرو اینترنتی یک وقت قالیشویی می‌توانید به بخش سفارش آنلاین مراجعه کنید و برای مطلع شدن از قیمت خدمات ما بخش تعرفه قالیشویی را مشاهده کنید. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره یا اطلاعات بیشتر می‌توانید با مراجعه به بخش تماس با ما با کارشناسان ما مشورت کنید.

قالیشویی طُرّه
قالیشویی طُرّه

لینک مقاله منبع:

https://www.rugrenovating.com/blog/bid/142929/Carpet-Care-Tips-for-Every-Household

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *