برخی  از خطرات فرش کثیف

دسته بندی ها
دسته‌ها
قالیشویی طُرّه

امروزه فرش به قسمت جدایی‌ناپذیر اثاثیه هر منزلی تبدیل شده است که در بیشتر وقت‌ها میزان شستشوی آن به کمترین حد می‌رسد و حتی برخی از خانه‌دارها آن را نادیده می‌گیرند و توجه چندانی به آن نمی‌کنند. در موارد زیادی مشاهده می‌شود که بسیاری از افراد فرش‌های خود را فقط زمان تعطیلات می‌شویند یا حتی زمانی که به خانه جدیدی می‌روند. بهترین زمان برای شستشوی فرش زمانی است که در منزلتان ساکن می‌شوید یا پیش از رفتن به یک خانه جدید. تاکنون باید متوجه شده باشید که خطرات نسپردن فرش به یک قالیشویی حرفه‌ای یا تمیز نکردن مرتب آن می‌توانند زیاد باشند. همواره باید بکوشید فرش را به‌طور مرتب و در بهترین حالت دو بار در هر سال به قالیشویی حرفه‌ای بسپارید. در اینجا مطالبی در مورد برخی خطرات پنهان فرش کثیف خواهیم گفت.

نمای میکروسکوپی آلودگی فرش
نمای میکروسکوپی آلودگی فرش

برای مثال، یک فرش کم‌رنگ، مانند فرش سفید را در نظر بگیرید؛ این فرش به‌طور سطحی می‌تواند زیبا و خوش‌رنگ باشد، اما در اعماق الیافش منزجرکننده است. فرش‌ها در خصوص جذب و نگهداری کثیفی شهرت بالایی دارند.

اهمیت قالیشویی و شستشوی فرش برای سلامت افراد

درواقع، بسیاری از افراد اهمیت قالیشویی حرفه‌ای و مزایای آن برای سلامتشان را تشخیص نمی‌دهند. این کار اهمیت بسیاری دارد، زیرا کارشناسان در این شرکت‌ها به‌خوبی می‌دانند که در هر موقعیتی چه کاری باید انجام دهند. به‌خوبی می‌دانند که از چه مواد و تجهیزاتی باید استفاده کنند که برای هر یک از الیاف فرش بهترین کارکرد را داشته باشد. اگر فرشتان به‌خوبی تمیز نشود، می‌تواند خطرات جدی را برای سلامت شما و اعضای خانواده‌تان ایجاد کند که بدون شک هزینه‌ای بیشتر از آن چه برای قالیشویی باید هزینه می‌کردید، متحمل خواهید شد. برخی از خطرات پنهان فرش کثیف وجود انواع قارچ و کپک در آن است که در فرش‌هایی رشد می‌کند که از الیافی مانند ابریشم، کتان، پشم و سایر مواد رایج بافته شده‌اند. این مواد می‌توانند محیط مناسبی را برای رشد و پرورش آلودگی‌ها فراهم کنند. این مورد در خصوص مبلمان، قالی‌های منزل نیز صدق می‌کند.

نمایی از شستشوی فرش
قالیشویی فرش

به‌هرحال، امروزه اکثریت فرش‌ها از الیاف مصنوعی بافته می‌شوند. ازآنجایی‌که این الیاف طبیعی نیستند، برای رشد و پرورش قارچ و کپک چندان مناسب نیستند. آن‌ها مشکلاتی دارند که باید برطرف شوند تا نتوانند در قسمت‌های مختلف منزل خرابی ایجاد کنند. فرش‌ها به‌راحتی می‌توانند آلاینده‌هایی مانند موی بدن حیوانات خانگی، گردوغبار و گرده گیاهان را در خود جا دهند. به‌آسانی می‌توان فهمید که تأثیر این آلودگی‌ها بر هوای اطرافمان به چه میزان است.

پس از شستشوی فرش

پس از شستشوی فرش در یک قالیشویی حرفه‌ای متوجه خواهید شد که هوای منزلتان چقدر می‌تواند تازه‌تر و راحت‌تر شود. پس از شستشوی حرفه‌ای فرش، همه چیز متفاوت خواهد بود؛ هوا تازه‌تر می‌شود، فرش نرم‌تر، تمیزتر و زیباتر می‌شود، درحالی‌که فضای کلی منزل نیز گرم‌تر و برای اهالی خانواده خوشایندتر می‌شود. بدون شک دوست ندارید که در نتیجه نشستن مرتب فرش منزلتان را به محلی برای نگهداری بیماران تبدیل کنید!

با شستشوی مرتب فرش، عمر آن بین 10 تا 15 سال بیشتر خواهد شد و به فرشی زیبا و بهداشتی تبدیل می‌شود. با شستشوی مرتب، بهترین و سالم‌ترین فرش‌ها را برای خانواده خود فراهم کنید.

تصویری از قارچ و کپک فرش
قارچ و کپک فرش

قالیشویی طُرّه

اگر برای سپردن فرش به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی آمادگی دارید، قالیشویی طُرّه برای ارائه انواع خدمات مخصوص به فرش در خدمت شماست. ما برای شستشوی فرش شما از فنون اثبات شده و فناوری پیشرفته و به‌روزترین تجهیزات استفاده می‌کنیم تا نتایجی را به دنبال داشته باشند که محیط زندگی و کسب‌وکارتان را پاک و سالم نگه می‌دارند. همین امروز با مراجعه به بخش تماس با ما می‌توانید فرشتان را با خیالی راحت به ما بسپارید. در روشی ساده‌تر می‌توانید با مراجعه به بخش سفارش آنلاین برای شستشوی فرش خود یک وقت اینترنتی رزرو کنید. برای مشاهده و مقایسه قیمت‌های ما هم به قسمت تعرفه قالیشویی مراجعه کنید.

یکی دیگر از بخش‌های عالی ما طرح جایگزینی فرش است. مرکز تخصصی خدمات فرش و قالیشویی طُرّه این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که در صورت درخواست از طرح جایگزینی فرش بهره‌مند شوند.
این طرح بدین‌صورت است که در زمان شستشوی فرش‌های شما، فرش‌هایی از جانب قالیشویی طُرّه در منزل شما به امانت گذاشته می‌شود تا در مدت‌زمان شستشوی فرش‌های خودتان منزل شما از فرش خالی نماند.

فرش گران‌بها و ارزشمند خود را با خیالی راحت به ما بسپارید.

تصویری از قالیشویی طُرّه
قالیشویی طُرّه

لینک مقاله منبع:

http://ezinearticles.com/?Some-Hidden-Dangers-of-A-Dirty-Carpet&id=7014784

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *