چرا باید از شستشوی فرش در منزل خودداری کنید؟

دسته بندی ها
دسته‌ها
قالیشویی طُرّه

در این مقاله، مطالبی در مورد پیامدهای نامطلوب احتمالی شستشوی فرش در منزل و استفاده از دستگاه قالیشویی ضعیف و بی‌کیفیت را برایتان توضیح خواهیم داد. شستشوی فرش کاری است که مسئولیت سنگینی دارد. زمانی که این کار به‌درستی انجام شود، تا حد زیادی می‌تواند وضعیت پوشش کف خانه را بهبود بخشد و شما هم می‌توانید مدت طولانی‌تری از آن لذت ببرید، زیرا با شستشوی مناسب، عمر فرش را طولانی‌تر می‌کنید؛ بنابراین، روش مناسب برای شستشوی فرش را باید با دقت زیادی انتخاب کنید.

 

قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی

 

وسوسه نشوید!

 

بدون شک وسوسه  خواهید شد که فرش را خودتان در منزل بشویید. این وسوسه می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد، شاید از این‌که بتوانید خودتان فرش را بدون کمک شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای بشویید، لذت زیادی می‌برید. شاید هم گمان می‌کنید با این روش هزینه کار را کمتر می‌کنید. به هر صورت، باید به شما هشدار دهیم که شستشوی فرش به روش نادرست می‌تواند آسیب‌های دائمی و جبران‌ناپذیری را به فرشتان وارد کند یا شاید هم نتوانید نتایج دلخواهتان را از آن بگیرید.

 

مراقب پیامدهای ناخواسته شستشوی فرش در منزل باشید

 

برای آن‌که جلوی پیامدهای نامطلوب شستشوی فرش در منزل را بگیرید، باید مراقب چه چیزهایی باشید؟

پیش از همه، آماده شدن برای این کار – اجاره دستگاه قالیشویی، تهیه کردن مواد شوینده، سوار کردن آن‌ها در پشت وانت، فرآیند یافتن تجهیزات مناسب و آوردن آن‌ها بدون شک پرهزینه و مهم‌تر از آن وقت‌گیر هستند. احتمال دارد که در پایان روز و پس از انجام تمام این کارها حسابی خسته شوید و آخرین کاری که هنوز انجام نداده‌اید  و قصد انجامش را دارید، همان شستشوی فرش است و با تمام این تفاسیر، نخواهید توانست آن را به‌درستی انجام دهید.

 

تصویری از قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

دستگاه قالیشویی خانگی قدرت کافی ندارد

 

اکثر دستگاه‌های قالیشویی که از خرده‌فروشان تخصصی اجاره می‌کنید، کوچک‌اند. البته این کوچکی دستگاه‌ها بدون دلیل نیست. دستگاهی که قرار است اجاره داده شود، باید آن‌قدر کوچک باشد که شخص اجاره گیرنده بتواند آن را با استفاده از یک خودرو معمولی به‌آسانی جابجا کند. اما این دستگاه قالیشویی باوجود این مزیت، برای شستشوی فرش قدرت و کارآمدی مناسب و کافی را ندارد و این هم نقصی برای انجام مناسب پروژه قالیشویی شماست که به‌جای آن‌که شستشوی فرش را به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای بسپارید تا آن را سریع‌تر و کارآمدتر و مهم‌تر از این‌ها با قیمتی مناسب بشویند، بخواهید این کار را در منزل انجام دهید.

 

فریب آگهی‌های تبلیغاتی را نخورید

 

ممکن است در راه به آگهی‌های تبلیغاتی برای فروش دستگاه قالیشویی که مانند دستگاه قالیشویی حرفه‌ای هم قوی هستند و هم کارآمد، برخورد کنید. مواظب باشید که در دام این حقه‌های بازاریابی نیفتید. اگر چنین دستگاه قالیشویی واقعاً وجود داشت، شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای مانند قالیشویی طُرّه مدت‌ها پیش ورشکست شده بودند و شک نکنید که وجود ندارند و همان‌طور که حتماً تابه‌حال دیده‌اید، تقاضا برای استفاده از خدمات شستشوی ما هرروز در حال افزایش است.

 

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

نتایج نامطلوب احتمالی شستن فرش در منزل

 

اگر تلاش کنید فرش‌ها را خودتان در منزل بشویید، احتمال دارد که در این کار شکست سختی بخورید. برخی از نتایج احتمالی این کار عبارت‌اند از:

  • نمی‌توانید به نتایج ارزشمندی دست یابید.
  • فرش‌هایتان چند روز مرطوب خواهند ماند که در این صورت بوی نامطلوبی هم خواهند گرفت.
  • رطوبت فرش موجب رشد و پرورش قارچ و کپک در فرش خواهد شد.
  • رطوبت بیش‌ازحد باعث آب رفتن فرش خواهد شد.

 

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

بنابراین، به شما توصیه می‌کنیم پیش از اقدام برای این کار، یک‌بار دیگر به‌خوبی فکر کنید. قالیشویی طُرّه مفتخر است که مدت زیادی در خدمت مشتریان عزیز خود از بخش‌های مختلف شهر تهران بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما مشورت کنید و برای سفارش غیرحضوری شستشوی فرش به بخش سفارش آنلاین بروید و فرم مربوط به آن را تکمیل کنید. برای مشاهده قیمت شستشو به قسمت تعرفه قالیشویی رفته و قیمت‌های مناسب ما را مقایسه کنید.

منتظر نظرها و پیشنهادهای سازنده شما عزیزان هستیم.

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *