10 نکته که هنگام خرید فرش ماشینی باید در نظر بگیرید – قسمت سوم

دسته بندی ها
دسته‌ها
خرید فرش

در دو قسمت پیشین این مقاله چهار مورد از نکات مهمی را که هنگام خرید فرش ماشینی باید بدان توجه کنید، برایتان توضیح دادیم. در صورت توجه به تمامی نکاتی که در این مقاله‌ها بیان می‌کنیم، می‌توانید فرشی را تهیه کنید که برایتان کاملاً مناسب باشد. حال در این قسمت از مقاله بخشی دیگر از آن نکات مهم را برایتان شرح می‌دهیم.

 

خرید فرش ماشینی
فرش ماشینی

 

نکات مهم برای خرید فرش ماشینی

 

  • نگهداری و مراقبت از فرش را در نظر بگیرید

 

شما باید از فرش خود به‌خوبی مراقبت کنید تا بتوانید ظاهر و وضعیت کف‌پوش خانه‌تان را در وضعیت خوبی نگه دارید که این راه بهترین روش برای انتخاب و خرید فرش ماشینی است که به‌آسانی بتوانید از آن نگهداری کنید. فرش‌های مقاوم در برابر لکه برای قسمت‌های پر رفت و آمد منزل بسیار مناسب‌اند زیرا به تمیز کردن چندانی نیاز ندارند و فرش بافت نیز به دلیل مقاومت بالا در برابر کثیفی برای این نواحی مناسب است. پیش از خرید فرش ماشینی بهتر است ابتدا با نکات و دستورالعمل‌های نگهداری آن آشنا شوید تا فرش‌هایی را که مراقبتشان از توانایی‌تان خارج است، انتخاب نکنید. صرف‌نظر از هر نوع فرش که انتخاب کرده و می‌خرید، توجه داشته باشید که سپردن فرش حداقل یک بار در سال به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی برای حفظ کیفیت و زیبایی فرش ضروری است.

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

  • هنگام خرید فرش ماشینی به گارانتی آن توجه کنید

 

هر یک از تولیدکننده‌های فرش برای محصولات خود گارانتی‌های متنوع از جمله 5 تا 10 ساله، گارانتی لکه، پوسیدگی و پارگی و نیز گارانتی کف‌پوش و له‌شدگی را ارائه می‌دهند. به‌هرحال، کار کردن با این گارانتی‌ها ممکن است کمی مشکل باشد، زیرا تعریفی که خانه‌دارها از «پارگی» دارند، ممکن است با تعریف تولیدکننده از همین اصطلاح متفاوت باشد. اکثر مشکلات فرش در حین نصب آن رخ می‌دهند؛ بنابراین، پیش از خرید فرش ماشینی حتماً با فروشنده در مورد شرایط نصب آن مشورت کنید تا از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

 

نمونه ای از یک
فرش ماشینی

 

  • انتخاب رنگ و الگوی فرش

 

انتخاب رنگ و الگوی مناسب برای فرش می‌تواند مهم‌ترین قسمت فرآیند خرید فرش ماشینی باشد؛ زیرا برای این کار گزینه‌های بی‌پایانی وجود دارند. برخی از مواردی که باید پیش از انتخاب و خرید فرش ماشینی در موردشان تصمیم‌گیری کنید، نوع احساسی است که می‌خواهید فرش برایتان ایجاد کند و این که قصد دارید از آن به‌عنوان یک نقطه کانونی استفاده کنید یا به‌عنوان پس‌زمینه در جایی قرار دهید. پیش از تصمیم‌گیری، چند نمونه کوچک از چند فرش را با خود به خانه ببرید و بررسی کنید که کدام یک در نور طبیعی با وضعیت منزلتان متناسب است.

 

قالیشویی فرش ماشینی
فرش ماشینی

 

قالیشویی طُرّه

قالیشویی طُرّه ارائه دهنده خدمات متنوع فرش از جمله قالیشویی فرش ماشینی و فرش دستباف، مرمت و رفوی فرش و خدمات متنوع دیگر تلاش می‌کند در خصوص مسائل مربوط به فرش ماشینی و فرش دستباف اطلاعات مفیدی برایتان فراهم کند. در صورت داشتن هر گونه نظر، پیشنهاد و یا انتقاد آن را با ما در میان بگذارید تا برای پیمودن مسیر خدمت رسانی به مشتریان خود به ما کمک کنید.

 

قالیشویی طُرّه
قالیشویی طُرّه

 

http://restorationmasterfinder.com/restoration/10-tips-when-buying-carpet

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

یک پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *