آیا شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی ارزش هزینه کردن دارد؟

دسته بندی ها
دسته‌ها
شستشوی فرش

در این مقاله، می‌خواهیم شما را قانع کنیم که اگر زیاد هم تلاش کنید فرش را نمی‌توانید به خوبی در منزل بشویید و توصیه می‌کنیم که فرش خود را برای شستشو به یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی معتبر بسپارید و در مورد نتیجه آن هرگز شک نکنید.

اگر در محیطی زندگی می‌کنید که بیشتر فضای آن را با فرش پوشانده‌اید و بچه‌های کوچک و نیز حیوانات خانگی هم زیاد در آن رفت و آمد می‌کنند، باید به خوبی بدانید که این فرش‌های دوست داشتنی و کاملاً جدید چگونه ممکن است به سرعت کثیف شوند، بپوسند و مهم‌تر از همه ظاهر زیبای خود را از دست بدهند. فرش‌ها زمانی که برای اولین بار پهن می‌شوند، ظاهری بسیار زیبا، تازه و درخشان دارند؛ اما بعد از گذشت مدتی که از آن‌ها استفاده می‌کنید، لک‌ها روی آن شکل می‌گیرند، لکه‌ها مقاوم می‌شوند و از بین بردنشان سخت‌تر می‌شود و کم‌کم ظاهری رنگ و رو رفته و کمرنگ پیدا می‌کنند و دیگر مثل روز اول نخواهند بود.

 

قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

جاروبرقی کشی، روشی با بازدهی نه‌چندان مطلوب

 

مسئله اینجاست که هر قدر هم به‌طور مرتب فرش را با جاروبرقی تمیز کنید، هرگز به زیبایی و تمیزی اولین روزی که آن را به خانه آورده‌اید، نخواهد شد؛ زیرا جاروبرقی فقط می‌تواند کثیفی، مو و گردوغباری را که در سطح فرش جمع شده پاک کند و هرگز نمی‌تواند به عمق الیاف فرش نفوذ کند تا چربی، جرم و کثیفی نفوذ کرده به الیاف فرش را تمیز کند. به همین دلیل است که از نظر اسمی به نظر می‌رسد که جاروبرقی نتایج خوبی دارد، اما وقتی دقیق‌تر به نتایج آن نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که فرش را به‌طور کامل و 100 درصدی تمیز نکرده است و تفاوتی هم نمی‌کند که هر چند وقت یک بار منزلتان را تمیز کنید.

درست در همین موقع، نوبت به شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای می‌رسد که وارد میدان شود و فرش‌ها را برایتان بشوید و کاری کند تا فرشی با زیبایی خیره‌کننده، بسیار تمیز، بهداشتی و نیز فرش‌هایی که بوی بسیار خوبی می‌دهند داشته باشید.

 

چرا شرکت قالیشویی فرش ماشینی؟

 

یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی ابزارهای لازم برای به دست آوردن نتایج لازم و مناسب را دارد و تمامی شایعات در مورد این که خشک شدن فرش‌ها حداقل دو روز طول می‌کشد و این که حداقل 24 ساعت باید به فرش‌ها دست نزنید، امروزه به افسانه تبدیل شده‌اند؛ زیرا اگر یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی معتبر را برای شستن فرش خود انتخاب کنید، با کمک تجهیزات مناسب و پیشرفته‌ای که دارند، این کارها را ظرف فقط چند ساعت برایتان انجام خواهند داد.

امروزه با وجود این شرکت‌ها دیگر نیازی نیست که امیدوارانه  منتظر یک روز آفتابی باشید تا فرش را برای خشک شدن زیر آفتاب پهن کنید، تمامی پنجره‌ها را باز بگذارید و برای این که بچه‌هایتان روی فرش‌های تازه شسته راه نروند آن‌ها را دو روز به پیک‌نیک اجباری ببرید! بلکه با انتخاب شرکت قالیشویی فرش ماشینی مناسب بعد از گذشت چند ساعت دوباره می‌توانید با خیالی آسوده از فرش خود استفاده کنید.

سپردن فرش‌ها برای شستشو به یک شرکت قالیشویی بدون شک هزینه‌بردار است، اما باید منطقی فکر کرده و قبول کنید که این هزینه در مقابل نتیجه‌ای که از این کار به دست خواهید آورد، ارزش پرداخت را دارد.

 

شستن فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

خودتان نمی‌توانید!

 

ساده بگوییم، اگر می‌خواهید فرشتان به‌درستی و عمقی تمیز شود، خودتان نمی‌توانید این کار را انجام دهید؛ زیرا تجهیزات و مواد شوینده‌ای که از سوپرمارکت‌ها می‌خرید، نمی‌توانند نتایج مطلوبی برایتان به دنبال داشته باشند. شاید بتوانید کاری کنید که فرش ظاهر بهتری به دست آورد، اما شک نکنید به درستی تمیز و شسته نخواهد شد. یک شرکت‌ قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای تجهیزات فراوان و پیشرفته‌ای دارد که فرش را به خوبی تمیز می‌کنند، درحالی‌که اگر خودتان بخواهید این کار را انجام دهید، هرگز این نتایج خوب و مطلوب را در پی نخواهد داشت.

علاوه بر این، آن‌ها فرش را از نظر از بین بردن دوده و حشرات ریزی که ممکن است در اعماق الیاف فرش جا خوش کرده باشند و جاروبرقی هم هرگز نمی‌تواند به آن‌ها دست یافته و از بین ببرد – زیرا همان‌طور که قبلاً هم گفتیم، جاروبرقی فقط سطح فرش را تمیز می‌کند و نه عمق آن را – به‌ خوبی برایتان تمیز می‌کنند؛ بنابراین، درست است! شما برای انجام کاری هزینه پرداخت می‌کنید که گمان دارید خودتان هم می‌توانید آن را انجام دهید؛ اما صادقانه بگوییم، شما هرگز نخواهید توانست این کار را به خوبی انجام دهید، مگر آن که هزینه بسیار زیاد و سنگینی را برای خریدن تجهیزات قالیشویی و نیز اجاره محلی برای نگهداری این تجهیزات انبوه پرداخت کنید!

 

تصویری از قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

دلیل آخر!

 

آخرین دلیلی که باید برای استفاده از خدمات شرکت قالیشویی فرش ماشینی هزینه‌ای پرداخت کنید، آن است که هرگاه بخواهید می‌توانید این کار را انجام بدهید؛ یعنی یک بار در سال، هر شش ماه یک بار یا هر سه ماه یک بار، به هر حال، هر چند وقت یک بار که بخواهید، این خدمات در دسترستان خواهند بود. پس به شما توصیه می‌کنیم برای استفاده از خدمات شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی که قالیشویی طُرّه نیز یکی از این برندهای معتبر و شناخته شده است، لحظه‌ای درنگ نکنید.

 

 

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *