قوانین و مقررات استفاده از مرکز تخصصی خدمات فرش و قالی شویی طُرّه به شرح زیر می باشد.:

ورود کاربران به وب‏‌سایت قالی شویی طُرّه و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین طُرّه  از سوی کاربر است.

 

قوانین عمومی:

قوانین و مقررات و ضوابط  مرکز تخصصی خدمات فرش و قالیشویی طُرّه در وهله اول منطق بر قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، قوانین کسب و کار الکترونیک و قوانین حمایت از حقوق مصرف کننده است. کاربران گرامی نیز موظف به رعایت قوانین و مقررات بخش کاربر است. هرگونه تغییری در قوانین و مقررات قالیشویی طُرّه  می بایست در این صفحه منتشر و اطلاع رسانی شود. بدین جهت استفاده از وب سایت و خدمات آنلاین طُرّه به منزله پذیرش کلیه قوانین و مقررات مندرج در این صفحه می باشد.

 

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با ثبت اطلاعات خود اقدام به ثبت سفارش آنلاین یا استفاده از خدمات وب سایت قالی شویی طُرّه می کند.

 

ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که شما از خدمات آنلاین طُرّه استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به طُرّه ایمیل یا پیامک می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که طُرّه  به همان صورت الکترونیکی ( از طریق پست الکترونیکی، یا سرویس پیام کوتاه ) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و یا جشنواره ها، امکان دارد طُرّه برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید..

 

توجه داشته باشید که 09121151924  تنها شماره‌ای  است که طُرّه از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان قالیشویی طُرّه ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام طُرّه است و در صورت دریافت چنین  پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به ایمیلinfo@torrehrug.com اطلاع دهید.

 

همچنین09121151924  سامانه ارسال پیامک است که وضعیت سفارش را به اطلاع کاربران می‌رساند

 

 

 

 

سیاست‌های رعایت حریم شخصی:

قالیشویی طُرّه در جهت حقظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران نهایت تلاش خود را به کار گرفته و این موضوع را تضمین می کند.

طُرّه همچنین  تلاش می کند تا در این راستا، فناوری مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت قالیشویی طُرّه ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

کلیه مطالب و محتوای سایت طُرّه از جمله لوگو، تصاویر، متن ها و … متعلق به وب سایت طُرّه

بوده و هرگونه کپی برداری بدون کسب اجازه از مالک سایت حق پیگیرد قانونی را برای طُرّه محفوظ می دارد.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری ،روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

کاربران عزیز می توانند سفارش خود را به صورت آنلاین از طریق وب سایت ثبت نمایند.

. سفارشات ثبت شده در خارج از وقت کاری ( 9 صبح الی 6 بعد از ظهر) در اولین روز کاری بعد از زمان ثبت سفارش بررسی می شوند. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت طُرّه به وسیله ارسال کد ثبت سفارش از طریق ایمیل، یا پیامک در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.

 

قالیشویی طُرّه با ارائه کد رهگیری به هر سفارش این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم  می کند که در هر مرحله از شستشو،خدمات،تاریخ تحویل را پیگیری نمایند.

 

طُرّه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید اقدام کرده و ارائه خدمات خود را  متوقف کند. موظف است کلیه سفارش‌‏ها و خدمات ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری را پردازش و ارسال نماید. حق قطع فروش و یا ارایه خدمات کلیه و یا بخشی از محصولات و خدمات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا یا عدم ارائه سرویس ، بدون اطلاع قبلی، برای قالی شویی طُرّه محفوظ است