سه مزیت مهم قالیشویی فرش ماشینی

دسته بندی ها
دسته‌ها
شرکت قالیشویی طره

همواره تمیز نگه‌داشتن منزل برای داشتن احساس راحتی و آرامش در آن اهمیت زیادی دارد. وضعیت منزل تا حد زیادی ویژگی‌های شخصیتی و نیز سبک و مدل زندگی شما را منعکس می‌کند. تمیز نگه‌داری منزل به این معناست که تمامی قسمت‌های آن حتی فرش‌ها را تمیز و مرتب نگه می‌دارید. برای بسیاری از خانه‌دارها، این قسمت مشکل‌ترین بخش کار است، به‌ویژه تمیز کردن آسیب‌های آبی، فرش مرطوب، لکه‌های چربی سرسخت، اما بدون شک در شهر شما شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای وجود دارند از جمله قالیشویی طُرّه که می‌تواند این کار را در سرعتی معقول، به شکلی کارآمد و با قیمتی مناسب برایتان انجام دهد.

شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای معمولاً برای این‌که نتایج بهتری به دست آورند از تجهیزات پیشرفته و امروزی استفاده می‌کنند. از نظر کارآمدی، تجهیزاتی که در منزل  استفاده می‌کنید به هیچ وجه با تجهیزاتی که در قالیشویی ما و سایر شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی قابل مقایسه نیستند. این تجهیزات که در منزل استفاده می‌کنید، برای نگه‌داشتن فرش‌ها در وضعیتی مناسب، خوب‌اند؛ اما این را هم بدانید که قالیشویی فرش ماشینی مزایای بسیار زیادی دارد که با این تجهیزات نمی‌توانید به آن‌ها دست‌یابید.

 

 

قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی

مزیت‌های قالیشویی فرش ماشینی

 

از بین بردن ذرات گردوغبار و غیره

 

در قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای، تمامی موارد ازجمله ذرات گردوغبار، آسیب‌های آبی، لکه‌های چربی و مانند این‌ها از بین برده می‌شوند. فرش‌ها، همواره گردوغبار، پرز و موی حیوانات خانگی و ذرات کثیفی فراوان دیگری را به خود جذب می‌کنند. با استفاده از جاروبرقی نمی‌توانید تمام این کثیفی‌ها و لکه‌ها را از بین ببرید. اما، همان‌طور که گفتیم، با قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای همه نوع باکتری و کثیفی فرش با استفاده از مواد شوینده و جاروبرقی‌های مخصوص از روی فرش پاک خواهند شد.

 

با استفاده از این روش، مایت‌های گردوغبار به‌خوبی پاک می‌شوند

 

با شستن فرش‌ها به صورت حرفه‌ای، به‌آسانی می‌توانید از دست مایت‌های گردوغبار (مایت‌ها یا هیره‌ها موجوداتی میکروسکوپی هستند که در گردوخاک خانه وجود دارند. این موجودات از سلول‌های مرده پوست بدن انسان، به‌عنوان غذا استفاده می‌کنند. درنتیجه روی رختخواب و وسایل خانه که حاوی سلول‌های مرده پوست بدن هستند، به میزان زیادی وجود دارند) و سایر آلاینده‌های میکروسکوپی موجود در فرش خلاص شوید و درنتیجه از یک زندگی سالم لذت ببرید. تقریباً در تمامی شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی از روش بخار شویی استفاده می‌شود که بر مبنای استفاده از بخار با دمای بالا است که می‌تواند مایت‌های گردوغبار و سایر باکتری‌ها را از بین ببرد.

 

روش های قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

جلوگیری از رشد قارچ و کپک

 

با انجام این روش، جلوی رشد قارچ‌ها که به دلیل رطوبت فرش به وجود می‌آیند، گرفته می‌شود. فرش‌های که در معرض رطوبت بالا قرار می‌گیرند، با خطر بالای تولید و رشد قارچ و کپک مواجه می‌شوند. تمیز نگه‌داشتن فرش با روش‌های خشک کردن حرفه‌ای قدرتمند می‌تواند مانع رشد و پرورش قارچ‌های مضر شود.

 

قالیشویی طُرّه
قالیشویی طُرّه

همان‌طور که در اینجا توضیح دادیم، در شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای از تجهیزات ویژه‌ای استفاده می‌کنند که به‌آسانی می‌توانند مواد حساسیت‌زا، مایت‌های گردوغبار و باکتری‌های فراوان دیگر را از بین ببرند. این خدمات کمی هزینه دارند، اما شک نداشته باشید که ارزش این هزینه را دارند. فرش‌هایی که به‌خوبی نگه‌داری و تمیز شوند، عمر و دوام بیشتری خواهند داشت و درنتیجه، در بلندمدت موجب صرفه‌جویی زیادی در هزینه خواهند شد. بنابراین، برای این کار لحظه‌ای درنگ نکنید، تحقیق کنید و می‌توانید قیمت‌های ما را با سایر شرکت‌ها مقایسه کرده و سپس انتخاب کنید!

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *