مزیت‌های برتر استفاده از شرکت قالیشویی فرش ماشینی

دسته بندی ها
دسته‌ها
قالیشویی فرش ماشینی

بدون شک شستشوی فرش در منزل دقیقاً لذت‌بخش‌ترین روش برای گذراندن آخرین روزهای هفته یا حتی تعطیلات پایان هفته و به دور از محل کارتان نیست! اما کاری هم نیست که بخواهید از انجامش خودداری کنید. فرش‌هایی که به شکلی نادرست و نامناسب نگهداری شوند، می‌توانند در خود گردوغبار، خرده‌های مواد و برخی آفات ناخوشایند مانند کک جمع‌آوری کنند. زمانی که فرش را خیس و مرطوب به حال خود واگذار می‌کنید، محیطی عالی برای رشد و پرورش قارچ و کپک و انواع باکتری ایجاد کرده‌اید. با سپردن فرش به شرکت قالیشویی فرش ماشینی می‌توانید مطمئن شوید که فرش‌هایتان تمیز و مرتب شسته خواهند شد و شما وقت اضافی برای انجام کارهای مهم‌تر خواهید داشت.

 

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

برترین مزایای شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای

 

سریع و کارآمد

 

شستشوی فرش در منزل می‌تواند کاری ناکارآمد و وقت‌گیر باشد. یک شرکت قالیشویی حرفه‌ای می‌تواند فرش‌ها را با استفاده از روش‌های زمان آزمایش‌شده و اثبات‌شده و مواد شوینده مجاز و استاندارد به‌خوبی بشوید. این شرکت‌ها راه و رسم و نحوه شستشوی فرش‌هایی با رنگ و الیاف مختلف را به‌خوبی می‌دانند. آن‌ها از تجهیزات قالیشویی و مواد شوینده‌ای استفاده می‌کنند که مؤسسه‌های قالیشویی آن‌ها را تأیید کرده‌اند. یکی از این تجهیزات جاروبرقی‌های قابل‌حمل با قدرت مکش بالاست که امکان شستشوی مؤثر کثیفی و لکه از روی فرش را فراهم می‌کند.

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی

 

اجتناب از انجام کار اضافه

 

هرگاه تصمیم به شستشوی فرش می‌گیرید، احتمال دارد که بخواهید اثاثیه منزل را از روی آن جابجا کنید، سطح آن را با جاروبرقی تمیز کنید و سپس با تمام انواع مواد شیمیایی تمیزکننده که در منزل دارید، به جان فرش بخت‌برگشته بیفتید! شما باید هر چند ماه یک‌بار این کار پرزحمت و طاقت‌فرسا را تکرار کنید که در طول زمان می‌تواند حسابی خسته و کوفته‌تان کند و نمی‌گذارد وقت خود را برای انجام کارهایی اختصاص دهید که ارزش و اهمیت بیشتری دارند. شرکت‌های قالیشویی فرش ماشینی مناسب می‌توانند به‌خوبی با این لکه‌ها و کثیفی‌ها برخورد کنند که می‌تواند در زمان شما صرفه‌جویی کند. علاوه بر این، مانع کمردرد گرفتن شما به دلیل جابجایی تجهیزات قالیشویی سنگین، جابجا کردن اثاثیه منزل و خم شدن برای جاروبرقی کشیدن به روی فرش می‌شود.

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

بهبود کیفیت هوای منزل

 

بدون شک به‌عنوان یک خانه‌دار می‌خواهید فرزندانتان در هوایی پاک و بدون گردوغبار تنفس کنند. متأسفانه، جاروبرقی کشی به روی فرش فقط می‌تواند آلودگی‌هایی را برطرف کند که در سطح فرش جمع شده‌اند. آلودگی‌ها و کثیفی‌هایی که به عمق الیاف فرش نفوذ کرده‌اند، با جاروبرقی تمیز نمی‌شوند و در همان‌جا باقی خواهند ماند که همراه با هوا به اطراف پخش خواهند شد و موجب ابتلای اعضای خانواده به بیماری‌های تنفسی و حساسیت خواهند شد. یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای در اطراف منزلتان می‌تواند با استفاده از تجهیزات و روش‌های مخصوص این آلودگی‌های میکروسکوپی را به‌خوبی تمیز کند و درنتیجه، کیفیت هوای منزل را بهبود می‌بخشد.

 

قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

افزایش طول عمر فرش

 

فرش باکیفیت سرمایه گران‌بهایی است که می‌تواند به هر اتاقی که در آن قرار می‌گیرد، شور و شوق و حرارت خاصی ببخشد. اگر فرش‌های خود را به‌طور مرتب به شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه‌ای بسپارید، با شستشوی عمیق آن موجب خواهند شد طول عمر فرش افزایش یابد و تمیز و تازه شود و مانند روز اول خود به نظر آید.

کارشناسان پاسخگوی نیاز مشتری در قالیشویی طُرّه همواره آماده‌اند تا اطلاعات لازم را در موارد مختلف در اختیار مشتریان گرامی قرار دهند. برای کسب اطلاعات لازم می‌توانید با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما مشورت کنید. برای سفارش اینترنتی شستشوی فرش خود، به بخش سفارش آنلاین رفته و فرم مربوط به آن را تکمیل کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم. برای آگاهی از تعرفه‌های ما نیز می‌توانید به بخش تعرفه قالیشویی بروید.

منتظر نظرها و پیشنهادهای سازنده شما هستیم.

 

 

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

2 پاسخ
  1. امروز کلی سرچ کردم، مطلبی به جالبی مطلب شما پیدا نکردم.به نظرم اگه مطالب همه‌ی وب سایت‌ها مثل مطلب شما بود خیلی بهتر میشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *