ریسک‌های شستشوی فرش در منزل و بی‌اعتمادی به شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه ای

دسته بندی ها
دسته‌ها
شرکت قالیشویی فرش ماشینی

بسیار خب! می‌بینیم که با لکه‌های روی فرش ناشی از ادرار حیوان خانگی یا نشتی آب حسابی درگیر شده‌اید. پاک کردن این لکه‌ها چقدر برایتان سخت است؟ به شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه ای اطمینان ندارید؟ حتماً برای این کار از مواد و تجهیزاتی که در منزل دارید استفاده می‌کنید یا یک دستگاه قالیشویی اجاره می‌کنید. مشکل حل شد، درست است؟ شاید گمان کنید که این‌طور است، اما درواقع نیست! چرا؟ در اینجا قصد داریم چند ریسک را که ممکن است در صورت شستشوی فرش در منزل برایتان به وجود آیند، برایتان توضیح دهیم. تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

 

شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی

 

ریسک‌های شستشوی فرش در منزل و بی‌اعتمادی به شرکت قالیشویی فرش ماشینی

 

نتایج ضعیف

شما برای شستشوی فرش خود در منزل چه از دستگاه‌های خانگی‌تان استفاده کنید و چه از فروشگاه اجاره کنید، این دستگاه‌ها نه قدرت آن را دارند که به اعماق الیاف فرشتان نفوذ کنند و نه می‌توانند آن را به‌خوبی تمیز کنند. هر دستگاهی که فقط لازم باشد دوشاخه‌اش را به پریز برق روی دیوار منزل وصل کنید یا حتی با یک باتری ضعیف هم کار می‌کند، آن‌قدر قوی نیست که بتواند فرش یا لوازم منزلتان را به‌خوبی تمیز کند.

بدون شک، برای شما هیچ‌چیزی بدتر از این نخواهد بود که با شستشوی فرش در منزل به دلیل بی‌اعتمادی به شرکت قالیشویی فرش ماشینی حرفه ای پول و وقت خود را به هدر دهید و دستان خود را هم کثیف و چرب کنید و از عهده آن هم برنیایید. ما در قالیشویی طُرّه برای شستشوی فرش‌ شما از تجهیزات و مواد شوینده با کیفیت بسیار بالا استفاده می‌کنیم تا بتوانیم این کار را به‌خوبی هر چه بیشتر برایتان انجام دهید.

 

شستن فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

فرش‌های بد بو

اگر به‌موقع به مشکل فرش مرطوب و خیس شده خود رسیدگی نکنید، در پایان یک فرش بد بو روی دستتان خواهد ماند. این اتفاق می‌تواند هنگامی که دستگاه قالیشویی‌تان برای آن‌که بتواند فرش را به‌طور عمیق خیس کند قدرت کافی نداشته باشد نیز رخ دهد. اگر می‌خواهید به‌موقع به داد فرش مرطوب خود برسید، فوراً با ما در قالیشویی طُرّه تماس بگیرید تا بوی بد خانه‌تان را برندارد!

 

کپک

اگر نتوانید فرش را به‌خوبی تمیز کرده و بشویید، ممکن است در آن کپک پرورش یابد. بدیهی است که کپک هم آزارنده است و هم می‌تواند به سلامتی‌تان آسیب برساند. پس بیشتر از این سلامت خود و خانواده‌تان را به خطر نیندازید، همین الان با یک شرکت قالیشویی فرش ماشینی مطمئن تماس بگیرید.

شستشوی فرش در شرکت قالیشویی فرش ماشینی
شستشوی فرش

 

فرش لایه‌لایه شده

فرش زمانی لایه‌لایه می‌شود که از پوشش زیرین  خود جدا شود. این مشکل در بیشتر وقت‌ها به دلیل رطوبت بیش‌ازحد در زیر فرش ایجاد می‌شود. زمانی که فرش‌های خود را به شرکت قالیشویی فرش ماشینی مطمئن بسپارید، هرگز لایه‌لایه نخواهند شد. زیرا برای شستشو و آبگیری آن از تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کنند که شما هرگز به آن‌ها دسترس ندارید. فرش‌ها در آنجا نه‌تنها ظاهر بهتری پیدا خواهند کرد، بلکه عمرشان هم طولانی‌تر خواهد شد.

 

آب رفتن فرش

رطوبت بیش‌ازحد فرش می‌تواند موجب آب رفتن فرش و فاصله افتادن بین فرش و دیوار شود. این بار هم دلیل این مشکل آن است که فرش را به‌درستی نشسته و خشک نکرده‌اید. زمانی که خدمات شستشوی شرکت قالیشویی فرش ماشینی را انتخاب می‌کنید، فرش‌هایتان را به‌خوبی شسته و به‌سرعت خشک می‌کنند و آن را در برابر آسیب بیشتر مراقبت می‌کنند.

 

شرکت‌ های قالیشویی فرش ماشینی
قالیشویی فرش ماشینی

 

ممکن است شستشوی فرش در منزل ایده خوبی برای صرفه‌جویی در هزینه به نظر آید، اما در پایان با توجه به مواردی که در بالا توضیح دادیم، می‌تواند موجب بالاتر رفتن هزینه‌ها و نیز آسیب دیدن فرش‌هایتان شود.

پس بهتر است بیش از این خود را به دردسر نینداخته و با یک قالیشویی مطمئن مانند قالیشویی طُرّه تماس بگیرید تا خیالتان از هزینه و نیز سلامت فرش و خودتان راحت باشد.

 

 

قالیشویی طره
قالیشویی طره

قالیشویی طره با پشتوانه سه نسل تجربه ،انواع خدمات قالیشویی ، مرمت فرش دستباف ،دارکشی ، لکه بـرداری و ارائه می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *